Lastnosti programa to.mato email marketing

To.mato email marketing vsebuje vse, kar potrebujete, da lahko ustvarite in pošljete email kampanjo ter nato tudi analizirate njen uspeh. To.mato email marketing je program, ki je bil razvit v sodelovanju s strokovnjaki s področja marketinga. Podjetje Sinhro d.o.o. vam skupaj z ameriškim partnerjem zagotavlja vrhunsko orodje in zanesljivo dostavljivost vaših email sporočil.

Program to.mato email marketing vsebuje:

Design email sporočilOblikovanje email sporočil

Email predloge

Email predloge

Izbirate lahko med številnimi brezplačnimi email predlogami, ki so razvrščene po tematskih kategorijah.

Naložite in/ali uvozite obstoječo vsebino

Za oblikovanje email sporočil lahko uporabite WYSIWYG urejevalnik, ali pa naložite in/ali uvozite že obstoječo email sporočilo z vašega računalnika ali spletnega naslova.

Testirane predloge

Obstoječe predloge email sporočil so bile testirane, kar pomeni, da bodo grafični elementi vidni v odjemalcih elektronske pošte, kot so Microsoft Outlook 2003 in 2007, Gmail, Hotmail, AOL, Yahoo... To pomeni, da vam ni treba skrbeti za kompatibilnost in prikaz vaših email sporočil.

Enostaven WYSIWYG urejevalnik

Uporabite lahko vgrajen WYSIWYG urejevalnik, s katerim enostavno spremenite tekst, barve in vnesete slike v vaše email sporočilo.

WYSIWYG urejevalnik

Predogled v vaš poštni predal

Preden pošljete vašo email kampanjo, lahko pošljete testno sporočilo na svoj email naslov in preverite, kašno je videti vaše email sporočilo.

Vaša email predloga

Predloge za vašo email kampanjo ni potrebno oblikovati od začetka. Lahko spremenite obstoječo ali enostavno vnesete v urejevalnik vašo obstoječo in jo uredite.

Enostaven prenos slik

Naložite lahko neomejeno število slik na strežnik. Gostovanje slik za uporabo v email sporočilih je vključeno kot brezplačno v vsak uporabniški račun.

Napredno HTML urejanje

Napredni uporabniki lahko brez težav urejate HTML kodo email sporočil. Dostop je omogočen le s klikom iz WYSIWYG urejevalnika.

Personalizirana email sporočila

Email sporočila personalizirate enostavno z vnosom vnosnih polj. Z dvema klikoma, tako kot ste navajeni iz urejevalnika Microsoft Word.

Personalizacija email sporočil

RSS arhiv poslanih sporočil

Program omogoča enostavno arhiviranje poslanih email sporočil. Arhiv lahko nato enostavno dodate na svojo spletno stran, kjer je dostopen obiskovalcem.

Vnos sider

Vnos sidra v WYSIWYG urejevalniku vam omogoča, da se lahko oseba, ki pregleduje email sporočila, enostavno premika od vrha na konec sporočila oz. na želeno mesto v sporočilu.

 
Na vrh

Urejanje email kampanjUrejanje email kampanj

Enostavno, avtomatizirano odjavljanje

Vnos povezave za odjavo s seznama prejemnikov, v vaše email sporočilo omogoča enostavno odjavo prejemnika s seznama prejemnikov. Povezava za odjavo je v nekaterih državah zahtevana z zakonom.

Vse odjave so procesirane avtomatsko, kar pomeni, da vam ni treba skrbeti za urejanje odjav.

Vnos povezave za odjavo

Nasveti za optimizacijo kampanj

V samem programu se naključno prikazujejo nasveti in triki za optimizacijo email kampanj.

Avtomatsko procesiranje zavrnjenih emailov (Bounce Handling)

Zavrnjeni emaili ("soft in hard") so procesirani avtomatsko in s tem so email naslovi odstranjeni s seznama prejemnikov. To pomeni, da je vaš seznam kontaktov vedno urejen in brez email naslovov, ki niso veljavni.

Seznam zavrnjenih email naslovov lahko tudi izvozite.

Naložite in pošljite priloge

Program omogoča prenos prilog na strežnik in pošiljanje le-teh v vaših email sporočilih.

Slike vključene v email sporočilo

V email sporočila, ki jih pošiljate, lahko slike vključite kot prilogo (Embed images), kar pomeni, da bodo slike priložene poslanim email sporočilom in bo prejemnik po prejemu email sporočila videl slike brez povezave na internet.

SPAM preverjanje

SPAM preverjanje email sporočil

Pred pošiljanjem lahko preverite, če email sporočilo vsebuje besede, ki so s strani poštnih odjemalcev označene kot SPAM. Program bo vrednostno ocenil in prikazal rezultat ter navedel, katere besede bi bilo pametneje izločiti.

Pošlji prijatelju

V email sporočilo lahko avtomatsko vključite povezavo do spletnega formularja, kjer lahko prejemniki posredujejo sporočilo svojemu prijatelju. Spremljate lahko tudi število posredovanih sporočil.

Brez podvojenih email naslovov

Program bo poskrbel, da na vaših seznamih kontaktov ne bo dveh enakih email naslovov in prejemnik ne bo dobil istega sporočila dvakrat.

Pošljite sedaj ali kasneje

Email kampanjo lahko pošljete takoj ali načrtujete datum in čas pošiljanja.

Pošljite na več seznamov hkrati

Enostavno lahko pošljete email kampanjo na več seznamov kontaktov hkrati. Podvojeni email naslovi bodo avtomatsko odstranjeni pred pošiljanjem.

Zaustavite in nadaljujte pošiljanje

Na seznamu načrtovanih pošiljanj email kampanj lahko zaustavite pošiljanje in po potrebi spet omogočite pošiljanje kampanje.

Avtomatski predogled po e-poštnih odjemalcih

Za doseganje maksimalnih rezultatov je pomembno, da je vaše email sporočilo v vseh programih za pregledovanje elektronske pošte (e-poštnih odjemalcih) videti enako. Tega pa seveda ni enostavno zagotoviti.

To.mato email marketing vsebuje orodje za predogled email sporočil v nekaj najbolj razširjenih e-poštnih odjemalcih, kot so Outlook 2007, Outlook 2003, Gmail, Yahoo, Hotmail ...

V primeru, da kateri od elementov email sporočila ne bo v skladu s pravili e-poštnega odjemalca, vam bo program to izpisal.

Predogled v email programih

HTML, tekst ali oboje (sestavljeno sporočilo)

Ustvarite lahko HTML email sporočila, ki vsebujejo slike, zgolj tekstovna email sporočila ali pa jih pošljete kot sestavljena. Sestavljena email sporočila so poslana v HTML in tekstovni obliki. Program za pregledovanje elektronske pošte nato sam izbere, katero obliko email sporočila bo prikazal.

Možnost CAPTCHA v formularjih

Z vključitvijo CAPTCHA preverjanja boste preprečili avtomatizirana pošiljanja emailov preko vašega spletnega formularja.

 
Na vrh

Avtomatski odzivnikiAvtomatski odzivniki

Ustvarite več avtomatskih odzivnikov

Avtomatski odzivniki so email sporočila, ki so poslana prejemniku ob točno določenem času. Avtomatski odzivnik se lahko pošlje takoj po prijavi na seznam ali ob izbranem času po prijavi na seznam. 

Program omogoča ustvarjanje več avtomatskih odzivnikov. Tako lahko prejemnik dobi več email sporočil v različnih časovnih obdobjih.

Avtomatski odzivniki

Filtrirajte seznam prejemnikov

Avtomatski odzivnik lahko pošljete vsem prejemnikom na seznamu ali pa nastavite kriterije, ki določijo, katerim prejemnikom bo poslano email sporočilo.

Tako vam ni treba ustvarjati posebnih seznamov kontaktov, temveč lahko filtriranje izvedete tik pred pošiljanjem.

HTML, tekst ali oboje (sestavljeno sporočilo)

Tudi avtomatske odzivnike lahko ustvarite kot HTML email sporočila, ki vsebujejo slike, zgolj tekstovna email sporočila ali pa jih pošljete kot sestavljena. Sestavljena email sporočila so poslana v HTML in tekst obliki. Program za pregledovanje emailov nato sam izbere, katero obliko email sporočila bo prikazal.

Poročilo o odprtjih/povezavah/odjavah

Podobno kot pri email kampanjah, lahko tudi pri avtomatskih odzivnikih spremljate podrobna poročila o odprtih email sporočilih, klikih na povezave in odjavah s seznama prejemnikov.

Poročilo o avtomatskih odzivnikih

 
Na vrh

Napredne funkcionalnosti email kampanjNapredne funkcionalnosti NOVO!

Split testi

Naredite split test in izvedeli boste, katera od vaših email sporočil daje boljše rezultate. Testirate lahko število odprtih email sporočil ali število klikov v email sporočilu.

Izvedete lahko split test na majhnem delu vaših prejemnikov na seznamu. Nato pa nastavite čas, kdaj naj program zmagovalno email sporočilo avtomatsko pošlje preostalim prejemnikom na seznamu.

Izberete lahko neomejeno število split testov in ne le dva, kot je v praksi običajno.

Sprožilci

Sprožilec aktivira aktivnost, ko se zgodi izbrani dogodek, kot recimo rojstni dan kontakta ali prijava na seznam, ali ko kontakt klikne določeno povezavo.
S sprožilci lahko:
- pošiljate emaile periodično na določen datum, kot recimo rojstni dan
- dodate email naslov na nov seznam na podlagi določenega dogodka
- odstranite kontakt s seznama na podlagi določenega dogodka
- dodate ali odstranite kontakt s seznama na določen datum

Split test kampanja
Sprožilec
 

Avtomatski zapis dogodka

Vsakič, ko kontakt prejme email sporočilo, se zapiše dogodek. Enako ob kliku na povezavo. Tako lahko kasneje pregledujete seznam dogodkov za nazaj za vsak kontakt. 

Zapis dogodka

Ročni zapis dogodka

Dogodek lahko vnesete tudi "ročno". Ta funkcija pride v poštev v primeru, če želite h kontaktu zapisati dogodek, kot je telefonski klic, sestanek ali podobno. Nastavite si lahko tudi vrste dogodkov za hitrejši vnos le-teh. Če uporabljate Google koledar, lahko dogodke sinhronizirate v slednjega.

Zapis dogodka

Integracija v Google koledar

To.mato email marketing ima popolno podporo za sinhronizacijo dogodkov z Google koledarjem. Enostavno lahko vnesete želene dogodke tudi v Google koledar. Le kliknete na ikono za vnos v Google koledar in vaš dogodek bo prenesen.

Zapis dogodka v Google koledar

 

Ankete in formularji za prejemanje mnenj obiskovalcev spletnih strani

Po metodi "povleci in spusti" lahko sestavite anketo ali formular za prejemanje mnenj obiskovalcev na spletni strani. V email sporočila lahko nato vstavite povezavo do ankete. Odgovori bodo zbrani v programu in se lahko naknadno izvozijo v Microsoft Excel za nadaljno analizo.

--
 
Na vrh

Statistika in poročila email kampanjStatistika in poročila

Poročilo o odprtih emailih

Ustvarili ste popolno email kampanjo in jo odposlali. Sedaj pa ne veste koliko oseb je email sporočilo prejelo in odprlo? To.mato email marketing vam prikaže te podatke in še več.

Natančno lahko pregledate, kdo in kdaj je odprl vaše email sporočilo. Podatki so predstavljeni tudi v grafični obliki za lažji pregled.

Podatke lahko pregledate za zadnjih 7 dni, zadnjih 30 dni, zadnje leto ali za časovno obdobje po izbiri.

Poročilo o klikih na povezave

Pogledate lahko, na katero povezavo v vašem email sporočilu je bil izveden klik in kdaj. Vaša prodajna ekipa lahko spremlja podatke in temu ustrezno ukrepa.

Split test kampanja
Statistika klikov na povezavo
 

Uporaba Google Analytics

Med pošiljanjem email kampanj lahko uporabite tudi Google Analytics. Na vašo željo se bo v email sporočilo vnesla posebej pripravljena koda, ki bo omogočala prikaz podatkov tudi v Google Analytics.

Statistika z Google Analytics

Prikaz zavrnjenih emailov

Zavrnjeni emaili so procesirani avtomatsko in pregledate lahko poročilo o tem kateri emaili so bili zavrnjeni, kdaj in zakaj.

Poročilo o odjavljenih

Za vsako kampanjo lahko pregledate število odjav s seznama prejemnikov.

Poročilo o posredovanih emailih

Pregledate lahko podrobno statistiko posredovanih email sporočil.

Poročilo o številu odjav

Za vsako kampanjo lahko pregledate število odjav s seznama prejemnikov.

Pregled odjav

 
Na vrh

Urejanje kontaktovUrejanje kontaktov

Urejanje seznamov kontaktov

Vedno boste delovali v skladu z Anti-SPAM pravilnikom, saj program omogoča avtomatsko urejanje prijav s sistemom dvojnega preverjanja prijav, odjav in zavrnjenih email sporočil.

Dodajanje in uvoz kontaktov

Kontakte lahko v bazo podatkov dodajate posamezno ali jih uvozite iz datoteke Microsoft Excel, Outlook ali CSV.

Neomejeno število vnosnih polj

Ustvarite vnosna polja za shranjevanje dodatnih podatkov o kontaktih, kot so recimo naslov, telefonska številka, hobiji...

Vnosna polja lahko potem vnesete v email sporočila in jih tako personalizirate (podobna funkcija kot v programu Microsoft Word).

Pregled odjav

Neomejeno število seznamov kontaktov

Ustvarite lahko neomejeno število seznamov kontaktov. Slednje lahko nato organizirate po skupinah, kot recimo kontakti s sejmov, kontakti iz Ljubljane...

Dvojno preverjanje Opt-in

Naj bo vaš seznam kontaktov "čist" in naj ne vsebuje neveljavnih email naslovov. To vam omogoča dvojno preverjanje prijav oz. tako imenovana Opt-in prijava, ki zahteva, da pred prijavo prejemnik klikne na povezavo v poslanem email sporočilu in s tem potrdi prijavo na seznam kontaktov.

Sprememba podatkov

Vsak prijavljeni kontakt lahko sam ureja podatke, s katerimi se je prijavil na seznam kontaktov.

Masovna odstranitev kontaktov

Večje število kontaktov lahko z določenega seznama odstranite le z enim klikom. Izbrišete jih lahko glede na domene ali naložite datoteko z naslovi, ki jih želite odstraniti.

Spletni formularji

Enostavno lahko izdelate spletni formular za prijavo na seznam kontaktov in ga vnesete na vašo spletno stran.

Odjava z enim klikom

Avtomatska vključitev povezave za odjavo v email sporočila omogoča hitro odjavo za prejemnike sporočil, hkrati pa vam omogoča, da so vaše kampanje v skladu s CAN-SPAM  pravilnikom.

Segmentiranje seznamov

Filtriranje kontaktov v več seznamih na podlagi skupnih informacij kot so rojstni dan, lokacija, hobiji... Omogočeno je tudi pošiljanje email sporočil na določen segment.

Segmenti

Ne pošiljaj emaila

Program omogoča vnos email naslovov, ki v nobenem primeru ne smejo prejeti poslanih email sporočil, kljub prijavi na seznam. Tako lahko zagotovo poskrbite, da vaša konkurenca ne bo dobila poslanih sporočil.

Prikaz podatkov po izbiri

Ob pregledu podatkov za kontakte si lahko po izbiri nastavite prikaz želenih podatkov.

 
Na vrh

CAN-SPAMCAN-SPAM

Odjava z enim klikom

Z vstavitvijo povezave za odjavo s seznama prejemnikov v vaša email sporočila, je omogočena hitra in enostavna odjava za prejemnike email sporočil. Ta povezava je že v večini držav zahtevana z zakonom.

Vse odjave so procesirane avtomatsko, kar pomeni, da vam ni treba poskrbeti za odjavo.

Podatki o pošiljatelju

Vaše podatke lahko avtomatsko vključite v nogo email sporočila in s tem zagotovite skladnost s CAN-SPAM pravilnikom.

Avtomatsko procesiranje zavrnjenih emailov

Zavrnjeni emaili (soft in hard) so procesirani avtomatsko in skladno s tem tudi odstranjeni s seznama prejemnikov. Na ta način vaši seznami kontaktov ne vsebujejo neveljavnih email naslovov.

 
Na vrh

Podpora uporabnikomPodpora uporabnikom

Brezplačna email podpora

V uporabo programa je za uporabnike vključena brezplačna email podpora.

Vključena pomoč

Ob sami uporabi programa je že vključena pomoč. Uporabniki, lahko med uporabo kliknejo na ikono z vprašajem in prikazala se bo pomoč za točno določeno aktivnost.

Telefonska podpora

Za napredne uporabnike je proti plačilu mogoča tudi telefonska podpora.

Brezplačne nadgradnje programa

Program to.mato email marketing je nenehno v razvoju, tako boste vedno uporabljali zadnjo verzijo programa. Ne bo vam treba skrbeti za nadgradnje in strojno opremo.

 
Na vrh

Iščete funkcionalnost, ki je ni na seznamu

Sporočite nam, kaj želite

Iščete funkcijo, ki je ni na seznamu lastnosti programa? Možno je, da je ta že v razvoju, saj se program to.mato email marketing nenehoma razvija. Vsekakor pa bomo veseli vašega mnenja ali predlogov, ki nam jih lahko pošljete tukaj >>

Kako naprej

Izpolnite naročilnico in preizkusite program to.mato email marketing brez tveganja. Ponujamo 30-dnevno garancijo na zadovoljstvo. Če ne boste zadovoljni, vam povrnemo denar!

Garancija na zadovoljstvo

Posebna ponudba za marketinške agencije

Za marketinške agencije ponujamo več možnosti uporabe programa to.mato email marketing. Želite vašim strankam ponuditi napredne storitve s področja email marketinga? Stopite v kontakt z nami za več informacij! KONTAKT >>

Na vrh